BRAND MANAGER OTC
Lokalita: Praha
Úvazek: Plný
Úroveň seniority: Mid-senior
Jsme mezinárodní farmaceutická společnost registrovaná v České republice se sídlem v Praze, působící v oblasti gynekologie, urologie, nefrologie, onkologie, diabetologie a substituční léčby. V roce 2002 jsme začali podnikat ve farmaceutickém businessu a během krátké doby jsme se stali úspěšnou farmaceutickou společností na českém, slovenském, rumunském i německém trhu. Jsme držitelem více než 30 registračních rozhodnutí léků na předpis a zároveň výrobcem zdravotnických prostředků a kosmetiky.
Právě se nám otevřela pracovní příležitost v rámci našeho marketingového oddělení pro motivovaného profesionála se zkušenostmi v oblasti brand managementu.
Jako Brand Manager pro OTC produkty budete mít na starosti kompletní správu a rozvoj svěřené značky v oblasti volně prodejných léčiv a doplňků stravy. Vaším cílem bude zajištění jejich úspěchu na trhu, zvýšení povědomí o značkách a dosažení stanovených obchodních cílů. Naše vlajková loď v oblasti volně prodejných léků je prémiová řada Gynella (primárně určena pro intimní hygienu), která je tvořena 10 produkty a je naším hlavním exportním artiklem.
Vaší náplní práce bude:
- Vytváření a implementace marketingových strategií (dlouhodobých i krátkodobých) a kampaní pro svěřené značky v rámci našich evropských poboček (CZ, SK, DE, RO)
- Příprava marketingové strategie a realizace kampaní do dalších exportních zemí
- Analýza trhu, konkurence a spotřebitelských trendů
- Plánování a řízení rozpočtu na marketingové aktivity
- Spolupráce s reklamními agenturami, grafiky a dalšími dodavateli
- Organizace a realizace marketingových akcí, promo aktivit a eventů
- Vyhodnocování účinnosti marketingových kampaní a reporting výsledků
- Práce na zlepšování produktového portfolia a uvádění nových produktů na trh
- Úzká spolupráce s Prodejním Týmem
Jaké jsou požadavky pro výkon práce:
- Vysokoškolské vzdělání
- Praxe na pozici Brand managera minimálně 5 let
- Zkušenost s marketingem OTC nebo FMCG preferována
- Znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
- Znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni
- Silné analytické schopnosti a strategické myšlení
- Výborné komunikační a prezentační dovednosti
- Schopnost práce v týmu i samostatně
- Kreativita, proaktivní přístup a orientace na výsledky
- Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word, Powerpoint)
- Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
Co Vám můžeme nabídnout:
- Pracovní nástroje a benefity – notebook, mobilní telefon, 5 týdnů dovolené, stravenky, Multisport kartu, zaměstnaneckou slevu na naše produkty.
- Firemní kultura je to na čem si zakládáme a naši zaměstnanci si jí upřímné váží, jsme rodinná firma, a i zaměstnanci u nás mají pocit, že jsou prodlouženou rukou majitelů. Organizujeme několikrát do roka různé společné akce, jedna z nejoblíbenějších akcí je galavečer, který je spojen s kulturním zážitkem.
- Při nástupu vám bude přidělen Buddy, který vám pomůže se rychleji zadaptovat v našem prostředí.
Pokud Vás nabízená pozice zaujala, prosím zašlete Váš životopis na adresu miroslava.brouskova@heaton.cz., dokumenty si pečlivě pročteme a můžete očekávat odezvu z naší strany.
Výběrové řízení pak u nás probíhá většinou dvoukolově, setkáte i s potenciálním přímým nadřízeným, preferujeme setkání osobně u nás v kancelářích v Praze.