OFFICE AND FLEET MANAGER
Lokalita: Praha
Úvazek: Plný
Úroveň seniority: Mid-senior
Jsme mezinárodní farmaceutická společnost registrovaná v České republice se sídlem v Praze, působící v oblasti gynekologie, urologie, nefrologie, onkologie, diabetologie a substituční léčby. V roce 2002 jsme začali podnikat ve farmaceutickém businessu a během krátké doby jsme se stali úspěšnou farmaceutickou společností na českém, slovenském, rumunském i německém trhu. Jsme držitelem více než 30 registračních rozhodnutí léků na předpis a zároveň výrobcem zdravotnických prostředků a kosmetiky.
Právě se nám otevřela nová pracovní příležitost Office and Fleet Manager, pro naši společnost se jedná o velmi důležitou pozici z důvodu toho, že tento zaměstnanec je v kontaktu prakticky se všemi zaměstnanci společnosti, je zainteresován do interních záležitostí společnosti a spravuje náš vlastní vozový park. Jedná se o práci velmi různorodou a pestrou spojenou s intenzivní komunikací napříč společností.
Tato pozice se otevírá jako zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou, minimálně v délce 2 roky.
Vaší náplní práce bude:
- Kompletní správa vozového parku – nákup a prodej vozů, pojištění, pravidelná údržba a oprava vozidel, řízení rozpočtu, komunikace s řidiči a také s externími partnery
- Řízení každodenního chodu kanceláře s cílem zajistit efektivitu a fungování kanceláře.
- Organizace a příprava schůzek, jednání a firemních akcí.
- Komunikace s externími partnery, ministerstvy a úřady.
- Zodpovědnost za vedení zaměstnance na pozici Recepční a dohled nad fungováním Recepce.
- Spolupráce s HR oddělením při onboardingových aktivitách a přípravě podkladů pro mzdy.
- Základní zpracování faktur a příprava podkladů pro účetnictví.
- Udržování dokumentace v interní databázi smluv, kontrola platnosti dokumentů, příprava smluv.
- Administrativní a organizační podpora všech oddělení.
Jaké jsou požadavky pro výkon práce:
- Minimálně středoškolské vzdělání
- Praxe na podobné pozici minimálně 3 roky
- Znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
- Znalost anglického jazyka na mírně pokročilé úrovni
- Výborné komunikační dovednosti
- Kreativita, proaktivní přístup
- Pokročilá znalost MS Office (Excel, Word)
- Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
Co Vám můžeme nabídnout:
- Pracovní nástroje a benefity – notebook, mobilní telefon, 5 týdnů dovolené, stravenky, Multisport kartu, zaměstnaneckou slevu na naše produkty.
- Firemní kultura je to na čem si zakládáme a naši zaměstnanci si jí upřímné váží, jsme rodinná firma, a i zaměstnanci u nás mají pocit, že jsou prodlouženou rukou majitelů. Organizujeme několikrát do roka různé společné akce.
- Při nástupu vám bude přidělen Buddy, který vám pomůže se rychleji zadaptovat v našem prostředí.
Pokud Vás nabízená pozice zaujala, prosím zašlete Váš životopis na adresu miroslava.brouskova@heaton.cz., dokumenty si pečlivě pročteme a můžete očekávat odezvu z naší strany.
Výběrové řízení pak u nás probíhá většinou dvoukolově, setkáte i s potenciálním přímým nadřízeným, preferujeme setkání osobně u nás v kancelářích v Praze.