OPERATIONS MANAGER

Jsme mezinárodní farmaceutická společnost registrovaná v České republice se sídlem v Praze, působící v oblasti gynekologie, urologie, nefrologie, onkologie, diabetologie a substituční léčby. V roce 2002 jsme začali podnikat ve farmaceutickém businessu a během krátké doby jsme se stali úspěšnou farmaceutickou společností na českém, slovenském, rumunském i německém trhu. Jsme držitelem více než 30 registračních rozhodnutí léků na předpis a zároveň výrobcem zdravotnických prostředků a kosmetiky.

Do naši organizační struktury jsme začlenili nově otevřenou pozici Operations Manager. Operations manager bude zodpovědný za řízení a optimalizaci procesů napříč všemi odděleními společnosti, a to v rámci České republiky i ostatních zahraničních poboček. Pokud máte zkušenosti s vedením týmu, zaměřujete se na efektivitu a máte silné komunikační a organizační dovednosti, pak můžete být vhodným kandidátem/kandidátkou na tuto pozici.

Vaší náplní práce bude:

  • Projektové řízení – optimalizace procesů v souladu s cíli společnosti; analýza procesů, s následným návrhem řešení a implementace.
  • Uvádění produktů do distribuce: Kompletní zodpovědnost za proces vedoucí k uvedení produktu do distribuce, to zahrnuje spolupráci se zástupci dedikovaných oddělení a jejich koordinaci.
  • Řízení každodenních operací a zajištění hladkého chodu procesů napříč společností v České republice i v ostatních pobočkách.
  • Podílení se na vytváření celofiremní strategie, nastavování cílů společnosti i jednotlivých oddělení.
  • Propojení komunikace a spolupráce mezi obchodním oddělením společnosti (front office) a ostatními odděleními (back office)
  • Dohled nad dodržováním stanovených standardů kvality a výkonu.
  • Přímé i nepřímé vedení týmů a jejich motivace.

Jaké jsou požadavky pro výkon práce:

  • Středoškolské, nebo vysokoškolské vzdělání
  • Zkušenosti na obdobné pozici minimálně 10 let
  • Několikaletá praxe z farmaceutické společnosti
  • Znalost angličtiny na pokročilé úrovni (další jazyky výhodou)
  • Silné analytické schopnosti a zkušenost s řízením projektů
  • Schopnost vést a motivovat tým (přímé i nepřímé vedení) s cílem dosahovat stanovených cílů
  • Výborné komunikační dovednosti a schopnost efektivně řešit problémy
  • Vůdčí osobnost s proaktivním přístupem a schopností zaujmout své okolí

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Automobil, notebook, mobilní telefon, 5 týdnů dovolené, stravenky, Multisport kartu, zaměstnaneckou slevu na naše produkty.
  • Firemní kultura je to na čem si zakládáme a naši zaměstnanci si jí upřímné váží, jsme česká rodinná firma, a i zaměstnanci u nás mají pocit, že jsou rozšířenou rukou majitelů. Organizujeme několikrát do roka různé společné akce, jedna z nejoblíbenějších akcí je galavečer, který je spojen s kulturním zážitkem.
  • Při nástupu vám bude přidělen Buddy, který vám pomůže se rychleji zadaptovat v našem prostředí.

Pokud Vás nabízená pozice zaujala, prosím zašlete Váš životopis a případně i motivační dopis na adresu miroslava.brouskova@heaton.cz., dokumenty si pečlivě pročteme a můžete očekávat odezvu z naší strany. Výběrové řízení pak u nás probíhá většinou dvoukolově, setkáte i s potenciálním přímým nadřízeným, preferujeme setkání osobně u nás v kancelářích v Praze.