OPERATIONS MANAGER
Jsme mezinárodní farmaceutická společnost registrovaná v České republice se sídlem v Praze, působící v oblasti gynekologie, urologie, nefrologie, onkologie, diabetologie a substituční léčby. V roce 2002 jsme začali podnikat ve farmaceutickém businessu a během krátké doby jsme se stali úspěšnou farmaceutickou společností na českém, slovenském, rumunském i německém trhu. Jsme držitelem více než 30 registračních rozhodnutí léků na předpis a zároveň výrobcem zdravotnických prostředků a kosmetiky.
Do naši organizační struktury jsme začlenili nově otevřenou pozici Operations Manager. Operations manager bude zodpovědný za řízení a optimalizaci procesů napříč všemi odděleními společnosti, a to v rámci České republiky i ostatních zahraničních poboček. Pokud máte zkušenosti s vedením týmu, zaměřujete se na efektivitu a máte silné komunikační a organizační dovednosti, pak můžete být vhodným kandidátem/kandidátkou na tuto pozici.
Vaší náplní práce bude:
- Projektové řízení – optimalizace procesů v souladu s cíli společnosti; analýza procesů, s následným návrhem řešení a implementace.
- Uvádění produktů do distribuce: Kompletní zodpovědnost za proces vedoucí k uvedení produktu do distribuce, to zahrnuje spolupráci se zástupci dedikovaných oddělení a jejich koordinaci.
- Řízení každodenních operací a zajištění hladkého chodu procesů napříč společností v České republice i v ostatních pobočkách.
- Podílení se na vytváření celofiremní strategie, nastavování cílů společnosti i jednotlivých oddělení.
- Propojení komunikace a spolupráce mezi obchodním oddělením společnosti (front office) a ostatními odděleními (back office)
- Dohled nad dodržováním stanovených standardů kvality a výkonu.
- Přímé i nepřímé vedení týmů a jejich motivace.
Jaké jsou požadavky pro výkon práce:
- Středoškolské, nebo vysokoškolské vzdělání
- Zkušenosti na obdobné pozici minimálně 10 let
- Několikaletá praxe z farmaceutické společnosti
- Znalost angličtiny na pokročilé úrovni (další jazyky výhodou)
- Silné analytické schopnosti a zkušenost s řízením projektů
- Schopnost vést a motivovat tým (přímé i nepřímé vedení) s cílem dosahovat stanovených cílů
- Výborné komunikační dovednosti a schopnost efektivně řešit problémy
- Vůdčí osobnost s proaktivním přístupem a schopností zaujmout své okolí
Co Vám můžeme nabídnout:
- Automobil, notebook, mobilní telefon, 5 týdnů dovolené, stravenky, Multisport kartu, zaměstnaneckou slevu na naše produkty.
- Firemní kultura je to na čem si zakládáme a naši zaměstnanci si jí upřímné váží, jsme česká rodinná firma, a i zaměstnanci u nás mají pocit, že jsou rozšířenou rukou majitelů. Organizujeme několikrát do roka různé společné akce, jedna z nejoblíbenějších akcí je galavečer, který je spojen s kulturním zážitkem.
- Při nástupu vám bude přidělen Buddy, který vám pomůže se rychleji zadaptovat v našem prostředí.
Pokud Vás nabízená pozice zaujala, prosím zašlete Váš životopis a případně i motivační dopis na adresu miroslava.brouskova@heaton.cz., dokumenty si pečlivě pročteme a můžete očekávat odezvu z naší strany. Výběrové řízení pak u nás probíhá většinou dvoukolově, setkáte i s potenciálním přímým nadřízeným, preferujeme setkání osobně u nás v kancelářích v Praze.