RECEPČNÍ Praha

Jsme mezinárodní farmaceutická společnost registrovaná v České republice se sídlem v Praze, působící v oblasti gynekologie, urologie, nefrologie, onkologie, diabetologie a substituční léčby. V roce 2002 jsme začali podnikat ve farmaceutickém businessu a během krátké doby jsme se stali úspěšnou farmaceutickou společností na českém, slovenském, rumunském i německém trhu. Jsme držitelem více než 30 registračních rozhodnutí léků na předpis a zároveň výrobcem zdravotnických prostředků a kosmetiky.

Otevřela se nám pracovní pozice RECEPČNÍ, hlavním úkolem RECEPČNÍ bude zajišťovat plynulý chod recepce, vítat a informovat návštěvníky a poskytovat administrativní podporu našim zaměstnancům. Pokud máte rádi práci s lidmi, jste organizovaní a komunikativní, pak budeme rádi, když nám zašlete Váš životopis.

Vaší náplní práce bude:

  • Zajištění plynulého chodu recepce a kancelářských prostor
  • Vítání návštěvníků, zjišťování účelu jejich návštěvy a směrování k příslušným pracovníkům
  • Vyřizování příchozích hovorů (včetně zahraničních), informování volajících a přepojování hovorů
  • Sdílení organizačních detailů s kolegy z různých oddělení
  • Poskytování všeobecných informací o firmě, sjednávání schůzek a organizace kalendářů
  • Objednávání kancelářských potřeb
  • Plnění administrativních a kancelářských úkolů
  • Asistence při organizaci seminářů, konferencí a vzdělávacích aktivit
  • Třídění a evidence došlé a odchozí pošty
  • Odesílání a přijímání zásilek a dopisů, objednávání kurýrů
  • Zakládání korespondence a dalších dokumentů
  • Organizace pracovních cest, zajišťování rezervací hotelů a jízdenek, objednávání taxi služby
  • Organizace a zajištění provozu kuchyně – výběr a objednávání potravin, doplňování zásob, vyklízení myčky
  • Organizace skladu, inventura materiálů, objednávání materiálů
  • Pomoc při organizaci a realizaci firemních meetingů
  • Vyřizování administrativní agendy na příslušných ministerstvech a ambasádách

Jaké jsou požadavky pro výkon práce:

  • Středoškolské vzdělání
  • Praxe na podobné pozici min. 1 rok
  • Znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího
  • Znalost anglického jazyka na středně pokročilé úrovni (B1-B2)
  • Komunikační dovednosti
  • Reprezentativní vystupování
  • Organizační schopnosti
  • Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word)
  • Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Takový ten základ – notebook, mobilní telefon, 5 týdnů dovolené, stravenky, Multisport kartu, zaměstnaneckou slevu na naše produkty.
  • Firemní kultura je to na čem si zakládáme a naši zaměstnanci si jí upřímné váží, jsme česká rodinná firma, a i zaměstnanci u nás mají pocit, že jsou rozšířenou rukou majitelů. Organizujeme několikrát do roka různé společné akce, jedna z nejoblíbenějších akcí je galavečer, který je spojen s kulturním zážitkem.
  • Při nástupu vám bude přidělen Buddy, který vám pomůže se rychleji zadaptovat v našem prostředí.

Pokud Vás nabízená pozice zaujala, prosím zašlete Váš životopis a případně i motivační dopis na adresu miroslava.brouskova@heaton.cz., dokumenty si pečlivě pročteme a můžete očekávat odezvu z naší strany. Výběrové řízení pak u nás probíhá většinou dvoukolově, setkáte i s potenciálním přímým nadřízeným, preferujeme setkání osobně u nás v kancelářích v Praze.