Digital & Content Marketing Specialist — GYNELLA® #dolebezstarosti

Proč tahle role vzniká?

GYNELLA®, česká značka prémiové intimní péče z portfolia farmaceutické skupiny HEATON, roste na českém i zahraničních trzích a potřebuje člověka, který posune web, e-shop i sociální kanály na další úroveň. GYNELLA® mluví na rovinu, bourá tabu a funguje!

Co budete mít na starost?

Jako Digital & Content Marketing Specialist ponesete odpovědnost za online marketing značky GYNELLA®. Vaším úkolem bude systematicky rozvíjet web, e-shop i digitální komunikační kanály tak, aby podporovaly obchodní výsledky a dobré jméno společnosti.

  • Doplňování a upravování textů i vizuálů na webu a e-shopu tak, aby byly vždy aktuální, srozumitelné a uživatelsky přívětivé.
  • Příprava, spouštění a optimalizace online kampaní ve spolupráci s interním týmem; sledování rozpočtu a vyhodnocování přínosu pro prodej.
  • Zadávání, koordinování a kontrola práce externích partnerů – grafiků, copywriterů, influencerů – a úzká spolupráce s mediálními a kreativními agenturami na rozsáhlejších kampaních.
  • Plánování, publikování a správa obsahu na sociálních sítích; budování odborné, ale vstřícné komunity kolem značky.
  • Spolupráce s partnerskými e-shopy – příprava textů i grafiky, zajištění hladkého průběhu společných aktivit a průběžná úprava marketingových podkladů.
  • Ve spolupráci s lékaři a odborníky shromažďování odborných informací o produktech a jejich převod do digitální podoby (POS materiály, landing pages, bannery), aby klíčové benefity vynikly napříč všemi kanály.
  • Překládání a lokalizování veškerého obsahu pro všechny pobočky společnosti HEATON ve spolupráci s překladateli.

Co od vás očekáváme?

  • Minimálně 2 roky praxe v marketingu, ideálně se zaměřením na e-commerce, digitální marketing apod.
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni (minimálně úroveň B2 – středně pokročilá).
  • Nadšení a kreativní přístup k práci.
  • Drive dotahovat projekty a nezaleknout se slova „vagína“ 😊.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Pracovní nástroje a benefity – notebook, mobilní telefon, 5 týdnů dovolené, 2 sick days, stravenky, Multisport kartu, zaměstnaneckou slevu na naše produkty.
  • Až týden dovolené navíc po odpracovaných letech.
  • Firemní kultura je to na čem si zakládáme a naši zaměstnanci si jí upřímné váží, jsme česká rodinná firma.
  • Při nástupu vám bude přidělen Buddy, který vám pomůže se rychleji zadaptovat v našem prostředí.

Pokud Vás nabízená pozice zaujala, prosím zašlete Váš životopis na adresu miroslava.brouskova@heaton.cz., dokumenty si pečlivě pročteme a můžete očekávat zpětnou vazbu z naší strany. Výběrové řízení pak u nás probíhá většinou dvoukolově, setkáte i s potenciálním přímým nadřízeným, preferujeme setkání osobně u nás v kancelářích v Praze.